Keresés

új keresés megadása
megjelenítve: 1.oldal: 1-2-ig ( összes: 1 oldal: 2 db )
Keresési feltétel: Szerző: Győri Zoltán
Rendezési szempont:
Special doc.
Raktári jelzet:
G 93
Cím:
Hupszi kártyajáték
Szerzők:
Győri Zoltán
Megjelenés:
Budapest : Pagony Kiadó Kft.
Terjedelem:
ill.
Megjegyzés:
Nem biztos, hogy jó döntés bárkit befogadni az utcáról. Hupszi nagyon aranyos és nagyon éhes, de az iskolában nem túl rendes. Akadályozzátok meg a bajkeverőt!Hupszi igazi bajkeverő... a tanárok pedig ugyancsak résen vannak. Igyekeztek szemmel tartani őket, de néha elkalandoztok, és ők észreveszik, hogy valaki megrágta a könyveket, kiszórta a virágföldet... Négyszer még sikerül kimagyarázni a dolgot, de ötödikre fülön csípik Hupszit, és kipenderítik, ti pedig mehettek az igazgatóhoz!
Nyelv:
magyar
ETO:
793, 794,
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
794 G 93
Cím:
Mit játsszunk? : inspiráció és tudás a modern társasjátékok birodalmából
Szerzők:
Győri-Nádai Réka, Győri Zoltán
Megjelenés:
Budapest : Corvina,, cop. 2023
Terjedelem:
223 p. ill. 20 cm
Terjesztés:
: 978-963-13-6953-3 (fűzött) : 2990,- Ft
Megjegyzés:
Tartalom (rövid ):Győri Zoltán Gábor és Győri-Nádai Réka 2017 januárjában indították el a Mit játsszunk? társasjátékos vlogot a YouTube-on azért, hogy a társasjátékozást népszerűsítsék. E könyvben összegyűjtötték az elmúlt évek tapasztalatait azoknak, akik szeretnek, vagy szeretnének társasjátékokkal játszani. Azoknak, akik kezdőként elvesznek a kínálatban, de jól szeretnének dönteni egy játékboltban, és azoknak, akik a családjukkal szeretnének minél több, minőségi időt együtt tölteni. Mesélnek az élményeikről, arról, hogyan lehet társasjátékozás által megszabadulni a napi gondoktól, a stressztől, hogyan lehet új barátságokat szerezni, a régieket elmélyíteni, és hogyan lehet sokat megtudni az életről, a világról. Nem mellékesen azt is megtudhatjuk a könyvből, hogyan érdemes igazán jól társasjátékozni. „Sok és sokféle játék és játékos van. Elsőre talán merész állítás, de vállaljuk: nincs olyan, hogy rossz játék. Nem szeretjük a játékokat a jó–rossz skálán elhelyezni. Inkább az adott helyzetre alkalmas és alkalmatlan játékok ívén gondolkodunk. Ha egy játékra azt mondjuk, rossz, akkor nehéz eldönteni, hogy az élményt, vagy magát a játékot minősítjük. Annyira interaktív műfaj, hogy az élmény nem születhet meg a játékos nélkül, ő maga is szerves része, így amikor a játékot minősítjük, nehéz nem a játékost is minősíteni.”
ETO:
793.7 793/794.01 316.6,
Példányok: