Keresés

új keresés megadása
megjelenítve: 1.oldal: 1-2-ig ( összes: 1 oldal: 2 db )
Keresési feltétel: Tárgyszó: kisvállalkozás
Rendezési szempont:
Könyv
Raktári jelzet:
658 W 85
Cím:
Kisvállalati marketing biblia
Szerzők:
Wolf Gábor (1968-)
Kiadásjelzés:
2. kiad.
Megjelenés:
Budapest : Navigátor, 2012
Terjedelem:
308 p. ill. 23 cm
Terjesztés:
ISBN 978-963-85410-4-8 fűzött : 3990,- Ft
Megjegyzés:
Tartalom(rövid ): Ha vállalkozásod nem lett akkora durranás, mint induláskor megálmodtad, akkor egyetlen esélyed maradt, hogy mégis eljuss az üzleti mennyországba, és ezt az esélyt úgy hívják: marketing!NEM A TE HIBÁD, ha nem értesz a marketinghez, vagy nem jók az eredményeid: nekünk nem adta tovább az előző generáció a marketingtudását, hiszen senki nem tanította neki! A multiktól sem lehet marketinget tanulni, mert ők más dimenzióban játszanak. A sok elméleti könyvtől meg csak a fejed fog fájni – honnan tanuljon akkor egy magyar vállalkozó olyan marketinget, reklámozást, amely működik?Kezedben az első magyar marketingkönyv, amely:– NEM multiknak szól – hanem mikró- , kis- és közepes vállalatoknak– NEM amerikai könyv fordítása – hanem 100% magyar tapasztalat,– NEM elméleti tananyag – hanem csupa példa és gyakorlati tipp
Nyelv:
magyar
ETO:
658.8, 339.138, 334.72.012.64,
Példányok:
Többkötetes könyv
Raktári jelzet:
W 85
Cím:
Kisvállalati marketing biblia
Szerzők:
Wolf Gábor
Megjelenés:
Budapest : Pongor, [2010]-
Terjedelem:
23 cm
Nyelv:
magyar
Tárgyszó:
ETO:
658.8, 339.138,