Keresés
új keresés megadása
megjelenítve: 1.oldal: 1-3-ig
( összes: 1 oldal: 3 db )
Keresési feltétel: Tárgyszó: könyvtáros
Keresési feltétel: Tárgyszó: könyvtáros
Rendezési szempont:
Rekord sorszám:
218324
Könyv
Mű kulcs:
Belle, a könyvtár királynőjeBenedictMarie
Raktári jelzet:
B 49
Cím:
Belle, a könyvtár királynője : The personal librarian
:
Benedict, Marie
Szerzők:
Marie Benedict, Victoria Christopher Murray ; [ford. Bakonyi Berta]
Megjelenés:
Budapest : Libri, 2022
Terjedelem:
462 p. 20 cm
Terjesztés:
ISBN 978-963-433-952-6 fűzött : 4499,- Ft
ISBN:
978-963-433-952-6
Nyelv:
magyar
ETO:
820(73)-31=945.11,
Példányok:
Rekordlink:
Rekord sorszám:
217825
Könyv
Mű kulcs:
Hiányzó szívünkNgCeleste
Raktári jelzet:
N 72
Cím:
Hiányzó szívünk : Our missing hearts
:
Ng, Celeste
Szerzők:
Celeste Ng ; [ford. Pataricza Eszter]
Megjelenés:
Budapest : Európa, 2023
Terjedelem:
366, [1] p. 21 cm
Terjesztés:
ISBN 978-963-504-750-5 kötött : 5499,- Ft
ISBN:
978-963-504-750-5
Nyelv:
magyar
ETO:
820(73)-31=945.11,
Példányok:
Rekordlink:
Rekord sorszám:
51144
Könyv
Mű kulcs:
Olvasásfejlesztés, könyvtárhasNagyAttila
Raktári jelzet:
028 N 14
Cím:
Olvasásfejlesztés, könyvtárhasználat - kritikus gondolkodás : szócikkmásolástól a paródiaírásig
:
Nagy Attila
Szerzők:
Nagy Attila (1942-)
Közreműködők:
Terjedelem:
223 p. ill. 20 cm
Terjesztés:
ISBN 963-200-421-3 fűzött : 1167,- Ft
ISBN:
963-200-421-3
Megjegyzés:
Bibliogr.: p. 222-223. , Szociológiai bibliográfia , Tartalom(rövid ): Az 1997 szeptembere és 2000 júniusa közötti 3 tanévben az ország 6 településének (Budapest, Ebes, Gödöllő, Hatvan, Tiszafüred, Vásárosnamény ) 8 iskolájában a 6-17 évesek körében kísérletet, terepvizsgálatot szerveztünk a címben jelzett célokkal. Hiszen meggyőződésünk szerint az 1989-90-es gyökeres fordulat után iskolarendszerünk egészében általánossá kell (kellene ) válnia egy szemléletváltásnak, melyet talán az „alattvalók sokasága helyett öntudatos állampolgárok tömeges képzése” paradoxonnal jellemezhetnénk a legrövidebben.Kísérleti beavatkozásaink négy alapelvre épültek: 1. Rendszeres könyvtárhasználat az iskolai feladatok megoldásához (tankönyvön kívüli ellentmondó információforrások tudatos használtatása, kiegészítő olvasmányok, kézikönyvek szócikkeitől a monográfiák kézbevételéig, illetve a számítógép jól begyakorolt működtetéséig ). 2. Szövetségesünk a család. 3. Az olvasás fejlesztése tantárgyközi feladat. 4. Élményközpontú tanítás, vita és kritikus gondolkodás. A kiadott feladatok (ellentmondó források, vélekedések ) eleve meghatározták a vita, az eszmecsere, majd konszenzuskeresés tudatos megszervezését, a kérdezés, a kételkedés jogát, a kritikus gondolkodás provokálását.A kötet a célok és alapelvek rögzítése után, főként a kísérletben részt vevő pedagógusok iskolánkénti, tantárgyankénti beszámolóit, reflektív összefoglalóit, kisebb részben pedig az ellenőrző mérések számszerű adatait, azok értelmezését tartalmazza.
Nyelv:
magyar
Tárgyszó:
ETO:
028.3, 027.8, 371.385.1,
Példányok:
Rekordlink:


